Home » , , » Kelantan yakin tundukkan Singapura

Kelantan yakin tundukkan Singapura

Kelantan FA
KOTA BHARU - Rumput tiruan di Stadium Jalan Besar bukan peng­halang terhadap tekad The Red Warriors untuk menumbangkan juara bertahan dari Singapura, Lions XII malam ini.

Pengurus pasukan, Az­man Ibrahim berkata, mes­kipun berdepan dengan tu­­gas sukar beraksi di atas permukaan padang tiruan, namun beliau optimis pasukan tersebut mampu melakar kejutan pada pertemuan itu nanti.
Lantaran itu, beliau menuntut barisan The Red Warriors untuk me­nunjukkan persembahan terbaik dan mengurangkan kesilapan mu­dah pada perlawanan tersebut.

"Pada 2012 kita pernah menewaskan mereka di Jalan Besar, jadi saya harap barisan The Red Warriors dapat mengulangi kejayaan tersebut pada perlawanan malam ini.
"Kita akan mempertaruhkan barisan terbaik dalam perlawanan itu bagi memastikan tiga mata menjadi milik The Red Warriors," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia semalam.

Azman memberitahu, Kelantan menerima berita gembira menjelang pertemuan tersebut apabila pe­­nyerang Francis Forkey Doe dari Liberia sudah pulih daripada kecederaan.
Azman turut berharap Ahmad Fakri Saarani, Khairul Fahmi Che Mat dan ketua pasukan, Mohd. Badhri Radzi, yang cemerlang ber­sama Harimau Malaya ketika menumpaskan Yemen dalam pusingan ke­layakan Piala Asia pada Rabu lalu mene­ruskan prestasi mereka bersama The Red Warriors.

-Utusan.
Jangan lupa komen di bawah

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment